26 Aralık 2010 Pazar

yeni listem için efenim :)

Evet günlerden sonra bloguma şarkı listesi yapabildim sonunda.Biraz şekilsiz oldu ama onu da ilerde düzeltirim :) zaten işyerindede uğraşamadım.Patronum sağolsun sürekli Çine gititğinden ve etrafta bir Çinlimiz bulunduğundan kelli o bize benzeyecekken bizimkiler ona benzedi; ve buna bağlı olarak yeni bir çin politikası denemeye başladı.Şöyle ki; patron internet kullanımına ambargo koydu.Sanırım bu yeni yasayla birlkte bilişim suçlarımızı engelleyecek :)

....Her neyse bu aralar canım sıkkın..Biricik dostum Paradise çalışmaya başladı onunla da pek sık görüşemiyoruz zaten.Bi de bir güzin ablalıktır gidiyor bende bu aralar..Canı sıkılan  benim odaya gelip stres atıyor..
Kendimi saray soytarı, dert anası , dost kazığı falan zannettim resmen..ulan ben pek öyle 'aman anlatayımda bu kız kesin beni teselli eder' modunda olan biri de değilim aslında..nasıl oluyor da bana anlatmaya geliyorlar anlamış değilim.Ehhh hal böyle olunca dertsiz tasasız biri ilan ettim kendimi..(onlar anlattı ben rahatladım :))

'giden ' le de bu ara pek sık görüşüyoruz..hayır ola inşallah...bir depreşip bir kaybolan ruh hallerini hala çözebilmiş değilim çünkü...

* Listeyi yapmam için yol gösteren arkadaşa da teşekkürü bir borç bilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder