28 Aralık 2010 Salı

Miyop + Astigmat biriyle tanışırken dikkat ediniz; çünkü sizi farklı suretlerde görebilirler :)


7,5 numara miyopsanız ve üstüne bir miktar astigmatınız varsa işiniz çok zor.Taktığınız gözlük sizi görenlerde 'entel biri ' diye fısıldaşmalara sebep olacaktır.Fakat külliyen yalandır. Tamamen halk arasında kalıplaşmış bir önyargıdan ibarettir efendim.

Ne gözlükler gördüm içinde enteller yok , ne enteller gördüm gözünde gözlük yok :))

Şu görme problemim hayatımın her anında başıma işler açmaya devam ediyor.Halbuki 17 yıldır beraberiz ,niye hala bunu bana yapıyorsun bre gözlüklerim.Servisten indikten sonra bi dolu iş geldi başıma.İlk önce yolda deli sandığım adam yüzünden yolumu değiştirdim.( deli sandığım diyorum bu gözlüklerle uzaktan öyle anlaşılıyordu.belki de deli değildir ! ) Tabii yolumu değiştirmekle iş bitmedi, mecburen arabaya binmem gerekti.Başka yol yok çünkü eve giden; işin kötüsü geçen belediyenin saatini de bilmiyorum.Neyse beklediğim yere baktım bir belediye otobüsü geldi.Ehh deli korkusu da üç buçuk attırıyor.Atladım otobüse anında ( ne bileyim yanlış otobüse bindiğimi)  Zor bela parayı çantamdan çıkardım.Bu sırada yağmur yağdığı için gözlüklerimde otobüse binince buhar yaptı.Herşeye rağmen tıklım tıklım da olsa güvenli bi yerde eve gideceğim diye mutluydum :)

....derken otobüs farklı bir tarafa dönünce tüm hayallerim yıkıldı ve otobüsle birlikte sola saptı :))  hee bu arada birde en önde ayaktayım otobüste şoför bi ara ani fren yaptı az daha gözlüklerim ve ben ön camla bütünleşiyorduk.O refleksle şoför bile beni tutmaya çalıştı.Neyse tabii yanlış arabaya bindiğimi çaktırmayacağım yaa (koskoca kızım sonuçta :)   ben burada ineyim dedim şoföre..Sonrası tabanway gidilen ve sırılsıklam olunan bir dönüş yolu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder