5 Ocak 2011 Çarşamba

Kutlanası mutlu yıllar


2010 yılını ufak bi trafik kazasıyla atlatarak kapattım.Başımdan geçen malzemelik olayların en kralı olarak hafızama kazıyorum bu olayı..Ayrıca çarpıp kaçan o siyah arabayı da hergün lanetliyorum...İşin ilginç yanı olay olduktan sonra herkesin ilk tepkisinin 'görmedin mi ? ' olması...yaa tamam gözlük takıyorum ama koskoca arabayı görmeyecek kadar da kör değilim canım.Resmen adam durmadı ben ne yapayım..Sevenim çokmuş anladım sordukları sorularla ;

1-arabanın markası neydi ?
2-arabaya birşey oldu mu ?
3-etrafta gören oldu mu ?

yaw biri de 'bir yerine bişey oldu mu ? ' diye sorsaydı be.. ( soranları tenzih ediyorum tabii ki )   onlar her düştüğümde beni tutacak dostlar olarak kalacaklar  aklımda :)))


2010 un son ilginç olayı da tabii ki yılbaşını ne şekilde geçirdiğim oldu...Ossy nin ani kararıyla yılbaşını değişik bi şekilde geçirdik..Değişik demek içinde biraz düşünmek gerek aslında..Tabii ki Sakarya da geçirilen bi yılbaşında Paradox, Paradise ve şimdi saymadığım birçok sevdiğim arkadaşımı bulmak imkansız olduğu için buna da şükür :)) demeli..Dağın başında bir yerde olsakta, soğuktan donup arabanın içinde iki saat kadar otursakta, eve gitmek isteyipte gidemesekte,Ossy le bir daha asla bir iş yapmamaya karar versemde sonlara doğru iyileşti tüm koşullar :))  yanımdakilerden birkaç dakikalığına sıyrılıp biramı yudumlarken orada olmasını istediklerimi düşünmek bile güzeldi...2010 dan 2011 e geçişimizde bizden birşeyle oldu ve havaifişek  gösterisiyle bitti...

Mutlu yıllar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder